ume

detta lovet har gått otroligt snabbt. Vill verkligen inte tillbaka i till skolan imorgon, så sjukt trött och vill bara sova hela dagen. 
Så detta lovet har jag inte bloggat alls men istället avslutar jag nu med en kort sammanfattning.
Lovet började med att jag har umgåtts med kompisar varje dag tills då torsdagen då jag åkte till Umeå för att hälsa på min moster och hennes familj. Mycket mysigt med mycket shopping ♥♥♥ sen nu idag när jag kom hem så åkte jag dirkekt till mina kompisar men nu ligger jag hemma och ska sova för imorgon börjar skolan....
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg