BRING ME THE HORIZON KLFJGJGN

jag dog. Bästa dagen i hela mitt liv, den 12 november, konserten var sjuk. 
klockan 12 kom vi till kön i göteborg i väntan på att se världens bästa band. ja världens bästa. 
vi satt där på marken i 7 timmar typ..... vi var på 14 plats i kön. 
Vi satt typ och åt godis och spelade hög musik vilket var underbart för för en gångs skull så var vi inte dom enda som faktiskt gillade musiken vi spelade. Det var liksom människor som visste vad bra musik var som stod i kön. 
i alla fall, när tiden kom och vi faktiskt blev insläppta var det bara att springa till gaderoben och lämna våra grejer för att sedan springa ner på plattan för att få en bra ståplats VILKET JAG FICK!!! Längst fram stod jag hela denna konsert, alltså knappt en meter ifrån min framtida man Oli Psyco. 
Konserten kan inte förklaras med ord, både för att jag var näst intill stum när jag kom hem och döv eftersom mitt huvud var presic vid högtalarna men också för att det var extremt kul och ett minne som kommer bli onöjligt att glömma!!
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Lovely blog! I am loving it!! Will come back again. I am taking your ferds also


Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg