Kom vi till Indien?

Sååå, vi kom till flygplatsen vid 18 och checkade in och lite så sen så satte vi oss vid en bar och slappa lite, min syster och min pappa tog en öl, jag en Cola lite sådär. Sen gick tiden rätt snabbt, vi gick på flyget efter ha köpt lite tidningar och så. Flyget var 2 timmar och jag satt bredvid pappa och läste skvaller tidning. Beyonce är gravid igen. 
När vi kom av flyget så gick vi igenom passkontroll och lite så och sen så tog vi en taxi till hotellet vi inte riktigt visste var de låg. Vi visade adressen och vår skithög till taxiförare tittade lite konstigt på oss och frågade var vi hittade detta. Sen åkte. Det tog ungefär 10 minuter och sen åkte vi på en lång gata med massa indiska affärer, mat och annat. Det Kändes lite som att de var 15 minut resan till Indien! Chauffören stannade och fick titta på adressen en gång till och han fattade inte var det var så pappa frågade en man på gatan och han pekade. Men vi stog där ett bra tag och på taxin så måste man ju betala på hur länge man åker och vi stod still eftersom att taxigubben inte visste var vi skulle! Så när vi kom till hotellet så sa vi de till föraren att han stod stilla så vi vill inte betala så mycket. Han började babbla om att han aldrig skulle åka hit. Vi var dom enda vita människorna här sa han högt. Nä usch han va konstig. 

Nu är vi framme och personalen var jätte trevlig här! Vi syskon spelade nyss kort men nu ska jag sov för jag måste gå upp tidigt och åka till DALLAS! 









Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg