hösten är här♥

Idag var jag med becka. Det är en speciell dag i skolan där man bara ska dit i 20 minuter för att ha ett samtal med sin mentor om hur det går. För mig går det bra! 
Sen vid 11 åkte jag till stan till becka och Freja. Vi var hemma hos henne en liten stund  och mamma kom med pizza till lunch sen så gick jag och becka ut och gick. vi var ute ett bra tag. Riktigt fint väder. Vi fikade och myste med freja när hon vaknade. Sen så gick vi lite till och sen tog jag 16:30 bussen hem. När jag kom hem så hade jag fiol med Jack direkt. Det var praktiskt sätt min dag.














 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg