Calgary

Vi kom till min kusin jätte sent i morse. vi åt lite kakor och drack lite ice tea. Sen la vi oss lite senare. När vi vaknade senare på morgoen så åkte vi iväg till Kindersley. Vi kom till vårt hotel och satt där lite sen åkte vi till farmen och hängde med mina kusiner och Uncle Ken och Autie Patsy. Det var jätte trevligt, vi åt lunch och lite så. Senare så åkte vi till Walmart!!! Det finns inget så bra som Walmart i Sverige. Det är billigt och allt finns! 
När vi hade handlat klart så åkte vi till KFC vilket man kan tro är snabbmat kedjan men nej! Det är kindersley flying club. Vi åkte alltså till Kindersley's lokala flygplats där man landar med egna plan. Det är bara en jätte liten flygplats. Där hämtade vi Autie Joan och Uncle Doug som kom med deras egna flygplan. Det var faktiskt rätt coolt. Sen åkte vi till farmen igen för rearehearsal dinner inför bröllpet.










Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg