akta er!

Igår så kom min kusin och hans familj och joina oss på lite kalkon vilket var väldigt trevligt. Vi avslutade kvällen med att jag spelade lite fiol. Ialla fall idag ska vi åka till Kipplin men innan det var vi hos min kusin som vi åt med igår: David. Hade så otroligt kul där! Jag fick prova att skjuta med en pistol... vet inte vilken kommer inte ihåg. Sen testade jag shotgun, herregud vad det smällde. Jag smällde bort den där vattenflasken. Måste skryta lite och säga att jag träffade med båda vapena och Ellen min syster träffade aldrig >:3
Sen så gled jag runt på fyrhjulingen en liten stund tills vi behövde åka. Aja, det var fantastiskt kul måste jag säga. 








 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg