resan hem

fruktansvärt. jag vill inte hem alls. Det är så mycket bättre i utlandet. Det är här det är roligt. 
 
Vi åkte tidigt imorse. Jag jag så glad att jag inte kunde somna igår.
Var trött när jag vaknade. Vi åkte och åt frukost på någon farmmarket eller så. Det var gott bara att jag inte var hungrig.... Sen åkte vi till scotland igen. jag var så trött så jag somnade i bilen med ed i öronen. Älskar honom så. Jag känner att jag är ett större fan nu än vad jag var igår. Längtar tills nästa album. Då ska jag träffa honom IGEN IGEN IGEN..... DET VAR JU FAN DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG...
vi får vänta och se. nu är allt upp till ed. Han får skynda sig nu för alla vi sheerios vill inte bara höra låtar du skriver utan också låtar du faktiskt sjunger i. 
 
Iallafall nu är vi på flygplatsen och bara minuter ifrån att åka. Det är hemskt för jag vill verkligen inte åka. Jag saknar ed på en konstigt sätt. som att jag faktiskt känner han och typ ska aldrig mer se honom igen. även om jag ska se han igen. SKA. 
 



Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg