Halloween helgen

Jag har varit på en jätte kul på en halloween grej. Jag och mina kompisar åkte med fritidsgården till öresjö på någon halloween grej. Det var svin kul. Fredag till lördag. Jag sminkade mig lite läskigt men alla gjorde inte det. ärligt talat så var det inte så många alls som gjorde det. när vi kom till stugan som låg ute i skogen så packade vi upp våra grejor i rummen. Det var mysigt. Sen så åt vi och umgicks och lite så. lite senare på kvällen så gick vi på en spökrunda och sen kom vi tillbaka till fältare som ville prata och sendan av slutade jag och 3 kompisar kvällen (natten) med en två timmars lång skräckfilm så den slutade inte förän 03 och jag var inte trött alls så jag gick på toan som var en bit bort med kompisarna och tog bort smink och lite så. Sen kom jag upp och en annan ville gå ner så jag gick ner igen. Sen kom jag upp då var jag övertrött och kunde verkligen inte sova så jag låg och fnittrade med Emelie. Vi la oss vid 04 menjag var ändå inte trött så jag somnade en halvtimme senare......











Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg