GIRL SLEEPOVER!

Igår var skit kul. Det vart jag Emelie, Alma, Alma och pau. Alla kom sent förutom den ena Alman. Hon kom en timme tidigt (som jag ville att hon skulle). Vi gjorde maten vilket var tacos. Det blev super gott. Till efterrätt hade vi chokladpudding. Vi hade en högtalare ute och spelade hög musik. Efter vi hade ätit klart och dansat lite ;D så bestämde vi oss att vi ville gå till fotbollsplanen. Så vi gjorde de. Det började med att vi sprang runt på stora planen och åt godis. Sen gick vi till lilla planen och spelade lite fotboll. Vi kom inte hem förän typ 22.30. Vi hade jätte kul tills det blev lite kallt. När vi kom hem så åkte den ena alman hem för att hon skulle tävla dagen efter (idag). Sen la vi oss i min säng och såg på film. Vi såg MAMA igen, för dom var det första gången men jag och Alma hade redan sett den. Efter den var vi rätt trötta. Vi påbörjade The wolf on Wallsteet men orkade inte se klart den plus att jag redan har sett den och den är störd. 








Bilderna ligger inte i ordning 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg