Emelie fredag∞

Idag är det enkligen fredag! Så jag har längtat, jag måste säga att denna veckan har inte gått snabbt alls. Jag är så trött på skolan och alla dess människor i den (no offence). Vill bara ha lov!!! 
Iaf idag så var jag i skolan som sagt och vi var på någon konstig grej på N3 där vi i princip inte gjorde någonting. Vi fick springa runt på inuvatum dom 30 sista minuterna. Sen när vi kom tillbaka till skolan så hade jag två lektioner sen sluta jag och Emelie följde med mig hem. 



(Blixt rummet) 






Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg