TURKIET!!

Så nu har jag suttit på först ett flyg sen en buss. Sammanlagt harr jag åkt i 5 timmar tror jag. 
Hotelet är jätte fint och värmen är galen!!! När vi kom av flyget in på flygplatsen så kände man inte av jätte mycket. klart att det var varmare än i sverige men när man kom ut, DÅ, då fick man känna på turkiet! Vår buss väntade på oss och många andra turkister. Det var jätte många svenskar. Vi åkte buss i två timmar medans en man längt fram pratade HELA turen. Jag kan säga att jag blev trött på honom efter dem första 10 minutrarna... aja, sen kom vi till hotellet så småning om. Våra hotellrum var jätte fina. Staffen är också jätte trevliga! 
Jag och Wilma hoppade i poolen det första vi gjorde. Sen efter ett tag när vi kom upp åt vi och sen så sa våra mammor att vi skulle på Turkiskt bad eller massage eller vad det heter. DET VAR OTROLIGT SKÖNT BTW! 
Vi fick skum massage, skrubbning, bastu, mint bastu, bada sen en otrolig massage! Så himla skönt. Sen så när vi låg där och blev skrubbade och skummade så sjöng dom på tukiska. underbart. 
 



Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg