världens vackraste

Idag är en bra dag för jag har träffat Freja! Japp det är hennes namn. Så fint så fint!! Jag tog bussen in till stan vid 14:20 och var framme vid 15. Jag kände en konstig känsla den sista buss biten. Jag var så spänd. Så glad. Jag sprang fram till deras lägenhets hus. När jag kom in hos dom. så gick jag direkt till henne. Såååååå hiiiiiimla vaaacker! världens finaste! skojar inte! Fick lite tårar i ögoen. Så liten kropp med små kroppsdelar. Markus syster kom efter ett tag och alla vi skulle gå ner och äta pizza. Vi gick ner efter en liten stund. Allt gick jätte bra. Sen eftersom att det är fallens så gick vi och tittade lite men sen blev Freja hungrig igen så vi gick och hade det mysigt i parken bara jag, beck och markus och såklart FREJA! Sen kom mamma och hämtade mig med pappa när klockan var 18 ungefär eftersom att jag skulle till Wilma var jag är nu. Vi ska sova över. När vi kom dit så pratade vi lite sen åt vi sen gick vi och gunga sen gick vi ner till fallens och tittade runt. Sen vid 23 så gick vi hem igen. Så vi var där nere några timmar. Sen kom vi hem och såg tv sen la vi oss vid 01 eller något. 








 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg