TVÅ ÅR MED BLOGGEN

Det är ju galet! Kan ni fatta att jag har idag bloggat i exakt två år!!! Jag har haft några uppehåll men slutade aldrig och nu är det två år!!! CRAZZZZZZZY! Jätte glad för min blogg. Jag älskar att skriva och den har hjälpt mig mycket med det och att redigera. Förra sommaren så var jag väldrig nere i det där med att redigera. Är fortarade det men vill satsa på att få det näst intill perfekt istället för att byta hela tiden. SÅÅÅ ville bara fira lite med det! Ny design och så har vi ju fått och jag är ganska nöjd förutom headern men det fixar sig snart :D
bjuder på den........................................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Hå - mode | vetenskap | studentliv

Grattis! Själv firade jag 6 år med min blogg förra veckan =)

//Emma Hå

Svar: Gud va kul! Jag hoppas verkligen att jag kommer fortsätta med bloggen så länge jag kan! Det är ju så kul! Btw jätte fin blogg!!
Nona

2014-08-04 @ 08:51:44
URL: http://emmahas.se

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg