Trött? ಠ_ಠ

Idag är jag helt slut. Värmen tar mer nu på dagarna. Jobbat 3 dagar irad nu vilket har gjort mig väldigt trött. Igår drack jag för mycket kaffe tror jag för på kvällen fick jag svårt att somna och jag vaknade några gånger mitt i natten. Så idag har jag dragit ner på mitt kaffe drickande för att se om det funkar vilket jag tror att det kommer göra. Sen jobbar jag imorgon också. Sen är jag ledig resten av veckan och gud vad jag längtar tills nästa lön kommer... Fast ändå inte eftersom att när lönen har kommit har vi också börjat skolan vilket suger något rejält.. Usch...! 
På torsdag blir det liseberg med fina familjen vilket jag ser fram emot! (ɔˆ ³(ˆ⌣ˆc) 
Idag när jag kom hem så slängde jag mig i soffan och var helt slut, nu har jag samlat lite engergi och tagit framsteg nemligen satt mig upp!! Igår när jag kom hem var jag inte så jätte trött men jag la mig och myste med mina fina kusiner ❤





Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg