paras sailing☠

Idag så fick jag åka en stor fallskärm eller något högt uppe i luften. Det var otroligt kul! vi åkte med en mindre båt längre ut till den större båten där vi fick ta på oss en rumpa grej och en flytväst. 'jag wilma och ellen var det som skulle åka. Annlouise, wilmas mamma åkte med ut till den stora båten men hon ville inte åka upp. 
När det väl var dags att åka så skulle vi sätta oss på rumpan längst bak på båten. Han ökade farten och vi åkte upp i luften. Det var nog den läskigaste delen. Att bara sitta ner och sen åka upp. jag trodde att vi skulle åka ner i vattnet av misstag men när vi väl kom upp var det jätte coolt. Man tror att det ska blåsa massor där upp och låta mycket men det var knepptyst. En liten vind var det men inte mycket. Luften var dock inte lika varm där uppe som nere på stranden. Vi såg en jätte stor sköldpadda när vi åkte där uppe. Ellen var rädd men jag tror hon öndå tyckte det var kul. wilma tyckte också att det var kul och jag älskade det! Det roligaste var väl när vi åkte längre upp, det tyckte inte ellen om... ''ÅH GUD! NU MÅSTE JAG BE!!'' var det hon sa...
 
Vi avslutade hela dagen med att äta på en resturang vid havet. Det var väldigt fint! Vi åt god mat och sen shoppade vi lite.
 




Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg