Modella?!?!

Helt vanlig dag. Först stranden och bada och sola. Sen luch med familjen. Det vart pommes idag, väldigt gott. Sen bestämde sig jag och Wilma att vi ville bada i poolen. så vi gick tillbaka till hotellet. Vi badade sen efter en liten stund så kom chefen av hotellet och berättade att dom hade en photoshoot idag och skulle ta lite kort på hotellet att ha där man bokar. Vi visste redan det för vi såg dom när vi åt frukost. Så jag och wilma trodde att vi skulle bli tillsagda att gå ifrån poolen så dom kunde ta lite bilder men istället frågade dom oss om vi kunde tänka oss att var ''modeller''. Vi tackade ja fort eftersom att det blir man inte frågad varje dag. Eftersom att vi inte var 18 så beövde dom våra föräldrars underskrifter så det var väl det vi oroade oss för men ja.... (vi fick underskriften när dom kom hem). Dom gick efter dom sa något om klockan 18. Vi tänkte att dom menade att vi skulle fotograferas klockan 18 men bara några minuter senare så kom dom tillbaka och frågade oss om vi var redo. Vi blev lite förvånade eftersom att vi hade tänkt fixa håret och byta bikini. (håret såg kaos ut efter allt saltvatten!!!) Men vi sa att det gick bra och sen började dom. Vi fick en drink vi skulle dricka och se lyckliga ut. Drinken var ju alkoholfri såklart. Jag blev lite förvirrad när han kom upp när och skulle ta bilder på bara mig när jag drack så jag visste inte om jag skulle titta in i kameran eller inte. Men det skulle jag inte... Sen blev jag tillsagd om min ställning hela tiden eftersom att jag sitter så dåligt och inte rakryggad. Sen skulle jag DYKA in i poolen medans wilma simmade. Jag vill bara säga att jag aldrig har dykt innan...... Efter första dyket så sa wilma ''Gud va bra du är på att dyka, det såg jätte bra ut!!'' men ja eftersom att det var så perfekt så kom det inte med på bild. så jag gjorde om det och det blev magplask........ kul..........
 
Aja vi fick bara se några få bilder. Dom sa att bilderna kommer ut i början av 2015....










 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg