jooobb⌛

Idag har jag jobbat från klockan tolv. Helt slut är jag nu. Sen blir det mer jobb imorgon och på tisdag.... På torsdag hoppas jag på en dag med familjen på liseberg. Iallafall, jobbet. Det var hyffsat lugnt i början av dagen. Sen lite senare så började det åska och blixra vilket ledde till att tävlingen fick avbrytas och då kommer alla in. Vilket betyder att det var helt fullt på resturangen. Som och ledde till att folk ville köpa saker. Vilket var jätte bra, lite stressigt bara. Sen så gick störmen... När strömen gick så kan man inte öppna kassan eller något sånt. Det går inte laga mat och diskmaskinen fungerar inte.. DET BLEV OTROLIGT MYCKET DISK! Allt blev stressigt när vi inte riktigt visste hur vi skulle göra. Sen efter en liten stund när vi kom på det gick det fint fint men ja. Slutade vid 20 och kom hem till lilla freja och hennes föräldrar och att Ellen var hemma. Nu blir det att slappa i soffan och förbereda sig att gå upp tidigt imorgon! 




Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg