Babypool☺

Idag vaknade jag sent. Så skönt, imorgon blir det jobb så då får man passa på att slappa dom dagarna man kan. När jag vakna tog det inte långt innan min moster som kom i måndags (inte bloggat på ett tag :s) och Eleanore kom från stan. dom hade köpt en ''liten'' baby pool som mina två småkusiner kan leka i. Poolen har till och med en liten rushbana! Det tog ett litet tag att komma på hur man blåste upp och sen att blåsa upp. När det var klart så skulle vi ju också fylla den med vatten och vi fick inte så mycket tryck i vattenslangen så vi hade vattenslangen i och sen sprang vi fram och tillbaka med hinkar med vatten. När poolen var hyffsat full så satte vi oss och sola och så dum som jag var så solade jag i shorts och fick en liten solbränna..... Så jag bytte till helt bikini. Vi satt där ute rätt länge faktsiskt! Sen på kvällen åkte jag hem till min fiol lärare och hade en liten lektion där i någon timme. Vilket var väldigt kul. När jag kom hem avslutade jag med att äta två varmkorvar och ice tea ute vid solnedgången
 





Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg