Sjuk

Inte upptaterat på länge :( 
Hade lov förra veckan, på lördagen så hade mamma födelsedagsfest och på söndagen så var jag barnvakt till 21.
I måndags var det skola och på Tisdagen vaknade jag och mådde inte så jätte bra, jag gick till skolan sen på kvällen hade jag fiol med Jack. Onsdagen var jag hemma för jag hade feber på Tisdag kväll. Idag så var jag också hemma för att jag mår inte så jätte bra än och vi hade en typ idrottsdag i skolan, imorgon så har jag skridskor och önskande att jag kunde hänga med men jag är fortfarande inte helt 100 och är väldigt förkyld, idag rensade jag min gaderob ialla fall! Alvedon hjälper ! ♥.♥
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg