2014 (2 månader sent inlägg)

Okej så jag har läst lite olika bloggar och deras gamla inlägg och dom har skrivit lite om vad som har förändras genom åren. Det verkade kul så jag vill testa det :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mycket har förändras sen t.ex 5.an. Jag har skaffat blogg som jag försöker blogga dagligen på. Jag kan vara mig själv. Jag har fått nya vänner och förlorat några också. 
Jag är super nöjd med min blogg. Jag har kommit på att jag älskar att skriva och vill nu bli författare. Bloggen är något där jag bara skriver för skojskull, ingen press, inga krav. Det äger!
I 6:an så hade jag inte en så jätte bra tid med jag är faktiskt glad att det som hände hände för det stärkte och försämmrade mitt självförtroende. Jag hade väl en tid där jag inte hade alls så bra självförtroende och jag grät ofta men när allt var slut och när jag började sjuan så har jag märkt att det har stärkt mig på många sätt. Jag har också kommit närmare 2 stycken av mina bästisar. Ellen och Alma. Sen har jag också fått en ny bästis, Emelie! Jag och hon är lika konstiga och lika roliga ;D Jag är jätte glad att jag har henne och jag hoppas att hon tycket det samma!
Sen så kan ju inte alla vänner stanna. Jag är inte kompis med min bästis från 5:an. Vi kom i ett bråk i slutet av 6:an och vi har inte riktigt pratat så mycket sen dess. Det är inte så att vi är elaka mot vanadra längre vi bara pratar inte längre. Men vi har växt ifrån varanda, vi båda har förendras jätte mycket.
Jag har bestämt mig att jag ska vara nöjd med mig själ, vara mig själv och bråka mindre ;) Och allt det här har jag faktiskt lyckast med, men jag hade aldrig klarat det utan mina fina vänner (och familj :P)
Sen så gick ju min farmor bort i october och det var tufft. Även om hon bodde på andra sidan världen så hade jag ändå ett band med henne och jag älskar henne. Men det var skönt att jag hann se henne innan hon gick bort.
(2012 bilden ovanför)
(2014 bilden ovanför)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg