Trött.

Idag har wilmii sovit över. Igår kom hennes föräldrar och åt middag här och så. inte för att jag och wilma var med dom men ja. Vi spelade xbox och lite sånt. Det var roligt :D JAg ägde henne på guitar hero! Sen på kvällen så satt vi och pratade länge. Såg film och skypade med en från Turkiet :) Vi kom i säng ungefär vid 02.30. Så idag när vi vaknade vid 10.40 så kan jag inte säga att jag var pigg......... Aja det var värt det för det var roligt och eftersom att jag har jobbat på sommarlovet har jag inte kunnat vara upp så länge :D Idag åker hon hem vid 18. Och efter det ska jag bara chilla vid datorn! ♥~♥ Nu sitter vi och ser en ny film ;) 





Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg