pizza♡

 Skolfotot gick åt skogen om jag själv får säga det. Jag råkade göra en min tror jag. Inte säker dock... Efter det hade vi idrott iallafall och dett var rätt ''skojsigt''. Vi lekte lite eftersom att det var vår första idrott. Efter det var jag väldigt varm. Efter idrotten var det engelska. Sen kommer jag inte ihåg. Det är skola. Man kan kort säga att först hade jag tråkigt och sen efter det lite tråkigare sen slutade jag med att ha lite extra tråkigt. 
Vi slutade i alla fall så att jag hann med 15:30 bussen. Tack och lov. Vi skulle sluta 15:30 men vi fick sluta tidigare. Jag åkte hem och hann knappt komma in innan alma smsade att hon ville komma så hon kom med 15:50 bussen. 
Vi gjorde pizza och satt och prata den största delen av tiden och sen drog hon hem vid 20.00.
 
Min dag. inte för att det var något speciellt men jag tänkte, OM ni ville veta.
 




 

Kommentarer
Postat av: ruthies

I wanted to thank you for this fantastic read!! I certainly
loved every little bit of it. I've got you book-marked to check
out new stuff you post…


Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg