Liseberg!

Så igår var jag ju på liseberg med en stor del av min familj. Vi åkte helix typ 3 gånger vilket betyder 4 timmar kö eller något.......... Usch. Sen åkte vi lisebergs banan sen så var klockan så mycket så vi spelade lite hjul och sen åkte hem. JAG FICK STJÄRNVINST!!!!!!! Jag dog av lycka. Första gången jag vann. Det var kexchoklad. Vann på andra chansen. Jag hade sån tur. Kom hem vid 22.30 eller något och såg film med alla, den hette typ non-stop. Jätte bra. Den gjorde dock så att jag inte kom i säng förän ungefär 01. Vilket faktsikt sög. För idag är det att komma till jobbet klockan 09 och dricka kaffe och vatten så att jag inte mår illa av att jag är så trött vilket jag just nu gör. Men det blir nog bättre med tiden....






Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg