JAG VILL HA EN NY SÄNG

Igår Jobbade jag inte alls länge vilket är jätte skönt. Det var nästa tomt hela dagen så jag slutade 15 och kunde hänga med mamma, pappa, Eleanore och Alfons till IKEA och sen till Alfons lägenhet. Vi var jätte länge IKEA vilket till slut blev väldigt tråkigt. Men iaf jag tittade på säng!! Ett problem bara, som alltid: pengar. Men de kommer väl. Lönen och barnbidraget kommer snart men sen åker jag ju till Kanada i October och sen till Ed sheeran i New castle. JAG LÄNGTAR! Ska bli en rolig october i år. Fullt upp.




Random bild

 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg