familydaaay!◐ ‿ ◑

Idag är jag trött. Bad hair day bad face day och bad feeling day eller vad man ska säga. Aja aja aja idag så kommer hela familjen hem så det gör ju inget då. Min bror alfons kommer hem från Kanada idag där han har varit i 2 månader tror jag. Min syster Emma kommer hem från att ha varit i göteborg vilket inte är långt borta men vi hinner inte träffas så ofta pga jobbet antar jag ;D
Sen kommer Ellen, Beck, Eleanore som alltid är här, eleanores pojkvän Edoooo, sen mamma och pappa såklart. Och så är ju Datta och hennes familj här. Så fullt hus. Inte ff. Det ska iallafall bli väldigt kul. hoppas inte strömmen går så maten inte blir gjord. jag ör hungrig,måste äta lite sen frukost.... Vaknade imorse av åskan och massa regna vilket var lite mysigt... :D 



(Freja när dom badade henne i förrgår ❤️)

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg