Vilse i Göteborg

Igår så kom min underbara, The one and only, DATTA!!!!
Eftersom min syster ska åka bort i ett år så ville dom säga hejdå, så Datta stannar till söndag och Ellen åker på måndag.
Men iallafall så var det jag och min syster Rebecka som då skulle hämta Datta från flygplatsen beräknat skulle vi komma dit runt 17.00 men vi kom dit typ 17.40 ...
Vi gick efter gpsen men den sög så vi åkte runt (det kändes som en evighet)
Och efter en stund när vi var vid typ hamnen ringde Datta för andra eller tredje gången och sa var vi skulle åka så vi gick bara efter skyltar
(Hon hade inte klarat det utan mig :3)
Och så kom vi fram, Datta fick kära hem...

https://cdn2.cdnme.se/3848503/7-3/pic_522a03d1ddf2b31a06d69227.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg