Mycket som har hänt för snabbt.

 Så det var ett tag sen jag vet men det har hänt väldigt mycket, jag har kommit hem, jag har varit med kompisar, jag har försökt komma ur mitt jetlag och... min farmor dog.
Det har varit lite tungt att försöka fatta att hon dog men jag försöker inte tänka på det men det känns så fel när jag inte tänker på det....
Men i alla fall..... Skolan har också varit mycket eftersom att jag har... skit kom nyss på attj ag har prov imorgon och glömde böckerna i skåpet..... Skit!
ja, jag börjar bli lite sjuk också tror jag :(
i alla fall jag har missa 2 veckor och 2 prov ett jag gjorde igår och ett jag ska göra imorgon men jag hade glömt...
Hoppas det är lätt jag kan ju liiiiite
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg