Raaaaaaaaandom

I filmen Scarface så näms ordet "fuck" 226 gånger!
 I Kaliforninen finns det en lag som förbjuder en att gå ut & gå med en okopplad elefant.
 Fulla myror ramlar alltid år höger.
 En snigel kan sova i 3 år!
 Tjejer har det svårare att gå i trappor än vad män har, kvinnor har bredare bäcken och har därmed en svårare rörelse i trappor.
Mellan 1990 - 1992 döptes inga pojkar i Sverige till Bert.
 100 personer dör årligen till följd av att ha satt en penna i halsen. HAHHAHA!
 Det vanligaste ordet världen runt är okej. Det näst vanligaste ordet är Coca Cola.
 På Hawaii så kallas jultomten för Kanakaloka.
En gurka innehåller procentuellt mer vatten än vad Atlanten gör.
 En katt har 32 muskler i varje öra.
Ett tangentbord har olika många tangenter, de flesta har mellan 90-100. 
 Det finns flera kycklingar än vad det finns människor på vår planet.
Ingen vet vart Mozart är begraven.
De flesta människor tillbringar 5 år av sitt liv i kö.
 Elefanten är det enda däggdjuret som inte kan hoppa
Pengar är inte gjort av papper utan bomull
Britterna är berusade 76% av deras Facebook-foton
De flesta människor tillbringar 5 år av sitt liv i kö
Det finns 84 människor i USA som heter LOL
En studie bevisar att man förlorar två vänner när man blir kär
Den första människan som klarade gå över Niagarafallen avled sedan av halka påett apelsinskal
Från början innehöll Coca Cola kokain
Den som dricker kaffe löper 66% mindre risk att begå självmord
En kalkon kan drunkna om den tittar uppåt med öppen mun när det regnar
Egentligen så hade inte Askungen glasskor på sig, det var skinntofflor, men översättaren gjorde fel
 
Adolf Hitlers mamma funderade allvarligt på att göra abort, men blev övertalad att inte göra det av sin doktor

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg