Sjuk đŸ˜·

Upp till 40 grader feber, illa mĂ„ende, jĂ€tte ont i halsen och hosta pĂ„ allt det!! Det Ă€r vad jag har haft de senaste 4 dagarna nĂ€r jag knappt har kunnat ta mig ur sĂ€ngen. 
Torsdagen var nog jobbigaste, hög feber sĂ„ jag grĂ€t. 
Hade ingen lust att Ă€ta sĂ„ pĂ„ fredagen nĂ€r jag var pĂ„ bĂ€ttringsvĂ€gen sĂ„ ville jag Ă€ta eftersom jag var jĂ€tte hungrig men min mage höll inte med mig efter att knappt ha Ă€tit pĂ„ tvĂ„ dagar plus att det gjorde ont att svĂ€lj.. Men jag fick i mig det!! Idag mĂ„r jag okej, hostan och halsont Ă€r kvar, mĂ„r jĂ€tte illa nĂ€r jag stĂ„r upp dĂ€rför hĂ„ller sĂ€ngen mig nere. Hoppas pĂ„ att mĂ„ bĂ€ttre imorgon! :) 




Det var inte bara jag som hade feber! Min systers lilla dotter mĂ„dde inte sĂ„ bra i torsdags❀❀❀


Kommentarer

Kommentera HĂ€r:

Ditt fina namn❀:


E-MAIL❀: (publiceras ej)

Your blog/site❀:

Kommentera hĂ€r❀:

Trackback
Jag heter Nona Massey och Ă€r en 00 â˜ș. Jag Ă€lskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefĂ€r 1 eller 2 Ă„r sen â˜ș❀. PĂ„ min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❀. Skolan gĂ„r jag ocksĂ„ i men det Ă€r inte min fritid. Jag sommarjobbar pĂ„ en golfbana och deras resturang dĂ€r. Jag har en stor familj som jag Ă€lskar❀. Vi Ă€r tvĂ„ förĂ€ldrar och sex barn med mig! :) Mina vĂ€nner Ă€lskar jag ocksĂ„â€. Dom tillbringar jag ocksĂ„ en stor del av min fritid med. â˜ș✿♬



Min blogg