Shopping

Idag har jag varit inne med fader och checkat ögonen lite sen så drog jag snabbt in och köpte lite kläder ((två tröjor)) 😬 
Var med kompisar sen på kvällen på fritidsgården, rätt lugn dag alltså! Fick till och med sluta tidigare från skolan men jag satt kvar och arbetade lite med SO;n.
Det är faktiskt rätt lugnt i skolan tillfället ska bara
• läsa boktjuven till nästa månad
• Har instuderingsfrågor om mellankrigstiden ((SO)) som ska in denna veckan
• ska skriva ett blogginlägg i svenskan vilket jag är lite nervös till faktiskt för jag har ingen aning om hur ett blogginlägg faktiskt ska se ut inom de svenska språkets "lagar" 
• sen måste jag också ta mig min tid att lära mig 'roten ur' inom matten för jag känner mig helt lost!!






Till kvällsmat lite mannagrynsgröt till mig och min syster 😍😍😍


Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg