England!

Liten samman fattning vad jag gjorde i England, London snabbt! FÖRUTOM ED SHEERAN 
Jag kom la dit och Emma (min syster) mötte mig på flygplatsen och vi tog en buss till London, där hon bodde (kommer inte ihåg vad stället hette). Det var otroligt varmt!! Vi gick inte hem direkt utan gick ut och åt lunch med min syster Ellen. Sen så gick vi hem och lämnade våra grejer och jag bytte om. Jag fick en liten rundtur på de turist grejerna som finns (några av dom iallafall) MINA BEN VAR DÖDA när vi kom på kvällen!!! Jag som inte är ute och går så ofta och sen så går vi runt en hel dag!! Det var jätte roligt och trevligt dock! Sen nästa dag så var ju konserten, skriver ett enskilt inlägg om det senare!! Den var otrolig. Sen dagen efter så såg vi på bio alla tre och dagen efter det så var jag och Ellen och shoppade sen tidigt tidigt på morgonen efter åkte jag hem! 
Här får bilderna förklara











Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg