Sommaren?

Denna sommaren kommer bli en fantastisk sommer!
Jag ska resa runt med famlj och vänner men också jobba (såklart). Jag har planerat alla dessa resor väldigt länge och att se att detta faktiskt händer gör mig så glad!! 
Jag ska 
  • Jobba Jobba Jobba för att samla ihop lite pengar
  • Den 10/7 åker jag till England, London (åker hem därifrån 13/7)
  • Den 11/7 ska jag se Ed Sheeran på Wembely Arenan AHHH
  • Jag ska till Kroatien med min bästa kompis 18/7 och är inte säker när vi kommer tillbaka men innan...
  • den 9/8 FÖR DÅ ÅKER JAG TILL TURKIET med bästa wilma ♥ som förra året
  • Skolan börjar 20/8 tyvärr med en stort lopp, alla skolor kommer och springer någonstans tror jag...
Men detta är bara det planerade sakerna! Jag ska få moped körkort också och sen vet jag inte vad som mer kommer hända
Allt jag vet är att jag längtar inte till skolan. 
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg