Turkiet ♥

Paradis eller vad ska jag säga? En vecka i turkiet med min allra bästa kompis Wilma. En vecka som kommer bli svår att glömma. Vi hade så otroligt kul och jag önskade att det var längre. Med nya vänner,nya minnen och mycket brunare kroppar åkte vi hem till kalla sverige för att imorgon börja skolan med en skol lopp i stan, då vi ska springa eller gå en runda och sedan får man åka hem. Eftersom att jag och Wilma inte går på samma skola så är vi väl rätt glada att ändå få träffa varandra första dagen av skolan och sen ska vi träffas och äta. 
Men iaf här kommer några bilderr ifrån Turkiet ♥♥♥♥♥ och dom kommer  inte i ordning men men
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg