Wilmii♥

Idag så vaknade jag tidigt, alltså ungefär klockan 11. Mamma och pappa är på bröllop och innan det så lämnade mig hos wilma eftersom att vi ska sova över idag. Vi kom dit typ mig 13-14 tiden och jag och wilma gjorde inte så mycket. Sen så hade dears hund varit sjuk så vi åkte till göteborg vilket blev ett äventyr. Alla väger var så komplicerade så det tog ett tag innan vi hittade fram. Sen stog vi där och väntade på vår tur men då så tyckte Wilma och hennes pappa att flingan som hunden heter mådde bättre så vi åkte hem.... Alltså en onödig resa till göteborg! Sen när vi kom hem så såg vi på film och skojbråkade massor...Sen åt vi och sen mer flams!
Det var la en lyckad dag. Vi hade kul som alltid!




Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg