Uppspelning♬

Vaknade tidigt idag *usch*
Vi, alltså jag och pappa åkte in till överby och lämnade Eleanore på jobbet. Jag köptee hårfärg och hjältpe pappa välja lördags godis till ikväll till familjen. 
Jag ska färga håret ''ginger''. Jag ska försöka iallafall. Mitt hår är väldigt mörkt. Folk säger att jag borde bleka det men det tänker jag inte göra för det är onödigt och sliter bara för mycket på håret.
 
När vi kom tillbaka var klockan 11 så pappa lämnade av min på min spelning och sen åkte han hem. Spelningen gick super bra och jag var nöjd med min del. 
Sen på kvällen så jobbade jag igen! Jag jobbade tidigare veckan en gång också. Det är skönt att få lite tider nu i September vilket jag inte trodde jag skulle få!


Bokning på jobbet idag!

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg