MYYYYS♥

Igår var så sjukt roligt! Efter skolan så åkte jag och Alma till stan och köpte godis och sen fikade. När vi kom hem så åkte vi till henne och hämtade lite grejer, vi tog bussen sen vidare till mig. 
Vi var hos mig ett tsg innan Paulina kom och sen så satt vi jätte länge och bara slappade. Vi gick ut och satt eftersom att det var jätte varmt hela dagen! När mamma och pappa och min syster gick till våra grannar för att äta middag och så då började vi göra vår mat. Vi gjorde pizza och dansade till hög musik. Det var jätte kul. Sen så åt vi länge och bara myste ute på altanen (det var där vi åt) sen tog vi godiset och chipsen och gick till gungorna på skolgården. Där satt vi till 23. 
När vi kom hem la vi oss alla i min säng och såg på väldens sämsta film, the cub. Sen somnade vi närmare 02.
 
På morgonen idag så åkte pau hem tidigt, vet inte riktigt varför alltså 11. vi vaknade nio för hennes skull......
Nu sitter jag och Alma och tittar på Human centepi 2.






Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg