Började tidigt!★

Idag började jag jobbet klockan 09. Det kände som att jag var påväg till skolan när jag åkte till jobbet för att det var så tidigt xD
Det gick jätte bra och kändes riktigt skönt att jobba lite igen. Skulle hellre jobba än att gå i skolan för det är mycket roligare. Roligt att träffa nya människor också :)
Kom hem vid 17 och var tvungen att städa ännu mer i mitt rum och mitt ''städområde''. Sen så trodde jag att jag kunde slappa men då kom jag på att jag hade bett mamma att färga håret..
Så nu har jag färgat och duschade nyss. Blev som sagt inte orange utan mer varierande mellan brunt och rött och orange men det blev jätte fint det med! Nöjd är jag iallafall.






Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg