koooossor

Idag har jag fångat kossor med fyrhjuling och min pappa och min kusins man och hans barn satt i sidebyside grejen. Det var otroligt kul. Slidade så ofta jag kunde.... :D 
Det tog ett tag att få in alla kor i hagen eller vad man ska kalla det men det var roligt hela tiden även fast att dom åkte ifrån min x antal gånger..... Sen fick jag lite tid över innan lunchen vilket gick till att köra runt på famren och åkern brevid hans hus... Deras hund var jätte roligt att leka med. Vi tävlade lite men jag var lite snabbare på fyrhjulingen. han älskade att springa efter ♥ Buddy boy♥♥♥



(Dagens bild av Freja!)

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg