dag med älskade kusinen

Så idag sov jag med min kusin vilket ledde till att vi pratade till 12 igår och vi la oss tio pga skola :) Det var rätt kul sen vaknade vi vid 09 imorse och åt frukost och lite så. När vi hade fixat ordning oss så åkte vi till min andra kusins pappa för att se var han jobbade men han var inte där så vi åkte vidare till Cabellas kanadas hunting store! Det var kul för jag hennes pappa var med så vi tog på oss massa fula kamoflage kläder och gömde oss för honom och sen skrämde honom vilket jag misslyckades med när jag ramlade....... 
 
Sen när vi hade köpt allt dom skulle ha så åkte vi till hennes skola för att hämta hennes bröder 
och sen åkte vi och åt lunch på galeriet och sen så åkte hennes pappa och hennes bröder så vi mötte upp min familj snabbt men drog snabbt efter och sprang runt i massa affärer och testade överdrivet höga klackskor. Det var jätte jätte kul. Det sista vi gjorde var att gå in i denna stora balklännings butiken och testa jätte fina klänningar. Vi gick också in i alla affärer med coola solglasögon och testade dom och tog selfies. 
 
Otroligt rolig dag iallafall!
 







Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg