NU ÅKER VI

idag är det dags. ingen skola för mig idag heller. Jag försov mig lite och vaknade av att alma ringde och sa att hon åkte till mig nu. Jag hoppade upp och fixade ordning mig. Det gick bra som tur var. Flyget gick inte förän 14:30 så vi åkte strax innan det och åt på fylgplatsen. Flyget var kul för det fanns snygga flygvärdinnor. Sen kom vi till en riktigt stor flygplats. Där vi tog flygbuss till gaten och sen hämtade vi vår hyrbil och åkte iväg. Vi tänkte stanna någon gång men hittade inget så vi åkte rakt till new castle. Det var rätt mysigt. Vägarna var fruktansvärt vackra (landskapet inte vägarna). När vi kom in i New caslte kunde vi verkligen inte hitta. vi frågade flera gånger. Sen när vi väl hittade det så tog vi in grejerna och sen gick ut och åt. Det var jätte trevligt
 
 









Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg