Myyyys med mamma

Idag har det varit en rätt slappdag sen ville mamma åka ut och äta vilket var väldigt mysigt! Vi satte oss på en kinarestrang inne i stan och åt väldigt god mat. STARKT! Som tur så älskar jag stark man men lite för starkt ;) nejdå
Sen när vi var klara där åkte vi till en van-träff (bilarna) i gräfnäs där pappa var och sålde Kanadensiska pankakor. Han var så fin där i sitt lilla tält med sitt bokstavligen lilla stekbord. Många ville smaka på delikatessen. Som by the way var jätte god! När jag ville åka hem så var klockan redan ungefär 21:30 så jag drog hem med en nära vän till oss som också var där. Och nu sitter jag och kollar på tv! ♥
 




Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg