något lopp☠

Så idag har jag sprungit och gått och dansat till någon rappare... Jag började skolan klockan 11 och hade någon samling där och sen åt vi också i skolan. Vi åkte inte in till stan förän 14 eller något runt där. Sen ''minglade'' vi som lärarna kallade det. Vi gick bara runt och fick gratis grejer av sponsorer typ. Det var rätt tråkigt. Sen kom en rappare sa dom men killen från elgiganten reklamen kom bara så de var lite roligt... Jag och mina vänner försökte skämma ut oss typ. Vi skrek och låtsades att vi ÄLSKADE honom men jag vet knappt vem det var och han var verkligen hur dålig som helst. Jag och Alma skrek jätte mycket vilket gjorde det roligare men folk tyckte nog att jag var konstig..... :D Sen var det danstävling och jag och Alma och paulina ställde oss i mitten och dansade loss! ingen dansade förutom oss och alla mindre... :D


Sen gick jag till becka och Markus och frejii

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg