HAIR INSPIRATION





Jag vill ha så många färger på mitt hår kan inte bestämma mig!!!

Kommentarer
Postat av: Detdu

Asså jag känner att jag måste verkligen fråga dig en sak... Har du frågat alla de människorna du lägger upp bilder på dom de vill vara med på bloggen eller tar du det förgivet och lägger upp det ändå? Man kan anmäla ifall du inte frågar om man inte vill vara med. Jag känner själv de personerna du kan lagt upp bilder på sedan förr typ år 2013 och jag vet att många du lagt upp bilder på varken fått frågan om de är okej om du lägger upp en bild på dom eller så. Och jag vet så väl om att de personerna inte tycker det är okej att du lagt upp just bilder på dom. So please. Fråga innan. Just stop it please.

Svar: Okej, är det någon speciell du villa att jag ska ta bort? Gör det gärna. Det är moget och bra att fråga innan man anmäler men jag har inte heller sagt något dålig om personer när jag skriver om dom.
Nona

2014-08-15 @ 01:31:49
Postat av: ursäkta

Kan du svara på min kommentar och fråga jag ställde över?

2014-08-19 @ 00:47:43
Postat av: Vännen

Men du.. Du har ju inte heller frågat innan du lägger ut bilder ÖPPET på nätet på personer. Du har inte frågat dom "får jag lägga ut detta". Man gör det. Inget hat eller så men bara en påminnelse till framtiden

2014-08-19 @ 19:58:13

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg