bu åt SD☠

 Super rolig dag! Slutade klockan 13:10 och tog bussen med Alma och Jonna till stan. Vi lyssnade en stund på den där dumma saken Jimmie Åkesson som han heter. Alma är väldigt emot honom så hon ville lyssna och jag hände med. Man skulle stå med ryggen mot honom för att visa att man var emot honom så det gjorde vi. alma stod och pratade om hur dum han var och pratade massa politik med mig. Hon är rolig hon. 
 
Sen så drog vi vidare och åt. Sen så Tittade vi runt i second hand affärer! Jag blev förvånad hur fina kläder som finns. Jag och Alma hittade roliga klänningar vi inte kunde stå emot att testa. 
Jag köpte tre klänningar för bara 140kr!! otroligt fina! Inget fel med dom, fläck eller något sånt. Jag trodde dom var nya faktiskt. 
Vi tog bussen hem vid 16:25. Bussen krånglade rätt mycket så den fick stanna tre gånger. För mig gjorde det inget. Jag frågade vad det var med bussen. Han sa en massa saker jag inte förstod och avslutade med att det inte var allvarligt. Så jag tror på honom ;)
Sen kom jag hem och såg film och lite sånt nu sitter jag och myser på mitt rum.
Mitt skåp ;D







Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg