Uppdatering: Om mig!

Jag tänkte bara lägga upp ett snabbt inlägg idag. Det var ett tag sen det var ett sånt här inlägg på mig blogg så här kommer det: 
 
  • Jag är en 00
  • Älskar mina familj och kompisar
  • Spelar fortfarande fiol och gjort det sen jag började trean
  • Mina favorit kläder är min pjamas...
  • Musik ♥
  • Ed sheeran är den bästa i hela världen!!! (ska på konsert i october!)
  • Mina glasögon är äkta
  • Zomibes är helt underbara
  • HORROR!
  • Iphone ♥
  • shopping 
  • Hälften Kanadensare
  • Älskar att fotografera!
  • 1/4 belgare
  • Jag vill verkligen bli en författare :3

Sen är det säkert massa andra grejer jag inte kommer på men det var lite utav det! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och 1/4 dels belgare ;)

2014-04-05 @ 17:32:02

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg