the truth of life !

Hade nyss fiol, det var super kul!
Den 22 ska jag spela upp så vi tränade på det :)
Idag kom jag hem vid ett ....
Jag somnade till filmen igår kväll.
Fast det tog ett tag så jag tror jag somnade någonstans vid två xD
Men det var kul!
Vi såg på lite mer skräckisar och jag sov bra men jag vakna klockan fem och låg konstigt.... Jag låg på min kompis rumpa O.O
 
Men min bror fyller år imorgon så vi ska fira han idag så jag kanske inte hinner skriva så mycket :(
 
Dagens sanning 
♥♥
Sooooo true!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg