Onsdag och Torsdag

Jag tänkte att på Onsdag ska jag vara med min kompis så då kanske jag ska ut och ta kort så på kvällen blir det nog kort här på bloggen.
Sen på torsdagen så tänkte jag lägga ut mina 10 stycken favorit plagg! :)
Så imorgon blir det bara lite baisic! :)
Där i mot har jag en håltimma imorgon så då KAAAANSKE det kommer en vlogg ;) bara för att jag nog inte kommer att ha så mycket att göra.
Men jag hoppas att det blir kuuuul! :333
(jag har fotboll på Onsdag också så bilderna kanske inte kommer ut för än Trosdagen! ;) Hoppas det är okej...

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg