Ögoninflammation...

Just nu ser jag ut som ''kom och hjälp mig''.
Hemsk.
Jag har halsföluss och nu ögoninflammation.
Som tur var har jag lov och behöver inte visa mig för halv sveriges befolking.
jag tänker faktiskt inte lägga upp någon bild på mig för att jag ser ut som jag gör men det får gå.
Jag måste nu ta pencerlin+gul ögon gojs
Och jag har så mycker otur så just när jag är så sjuk som jag är så kommer min kompis från malung ner hit till trollhättan.
Så ja... Vill du ha lite otur av mig jag har så det räcker.


Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg