MARVEL POWER

OMG idag har jag verkligen haft jätte kul med min bästa kompis Alma! Vi åkte till Överby vid 14 idag och shoppade. Jag köpte två klänningar och en magtröja, hann inte titta mer eftersom att vi  töntade oss så mycket i provrummen. När vi hade ätit så var klockan 16:30 och då Åkte vi till stan för att hämta ut biljetterna för X-men the days of future past som btw ägde SÖNDER!!! Grät :'(
Iaf när vi hade hämtat ut biljetterna köpte vi godis och sen satte oss vid älven tills vi var tvugna att gå till bion, vi hade jätte mysigt




En av klänningarna


Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg