Kompletering

Nu har jag varit hemma ett tag ;) har sett mycket TV och nu blev jag nyss klar städat lite :3 Ska skriva klart min SO nu eftersom att den ska in imorgon .... :|
Vi har redan börjat på ett nytt arbete och jag är inte ens klar med vårt förra :$ Aja den får senaste komma in närsom helst imorgon så jag har tid. Det är inte alls mycket att göra ändå! Sen hade jag tänk fortsetta skriva på en liten grej jag skriver på ... >:3... 
På lördag ska min lilla familj fira min storebror som fyllde 20 i Tisdags tror jag.........
 






Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt fina namn❤:


E-MAIL❤: (publiceras ej)

Your blog/site❤:

Kommentera här❤:

Trackback
Jag heter Nona Massey och är en 00 ☺. Jag älskar att skriva vilket led till en blogg som startade för ungefär 1 eller 2 år sen ☺❤. På min fridid skriver jag personligt och spelar fiol❤. Skolan går jag också i men det är inte min fritid. Jag sommarjobbar på en golfbana och deras resturang där. Jag har en stor familj som jag älskar❤. Vi är två föräldrar och sex barn med mig! :) Mina vänner älskar jag också❤. Dom tillbringar jag också en stor del av min fritid med. ☺✿♬



Min blogg